Медіа-бізнес
Розвиток медіа-комунікаційного напряму є одним із стратегічних завдань Концерну АВЕК. Діяльність у цій сфері ведеться з 1999 року.
У портфелі медіа-активів АВЕК – диверсифікована медіа-компанія «Время», яка представлена лінійкою друкованих видань для різних цільових аудиторій. Сформований прес-холдинг, одноразовий сумарний наклад видань якого перевищує 70 тисяч екземплярів.
Окрім друкованих видань, в арсеналі медіа-компанії – ряд спеціалізованих Інтернет-продуктів і профільний центр медіа-комунікаційного сервісу.
У найближчих планах компанії – відкриття медіа-центру, що не має аналогів в регіоні. Комфортні умови для роботи журналістів, можливість проведення медіа-заходів будь-якого рівня і складності, розташування в одному з найстатусніших об'єктів комерційної нерухомості Харкова забезпечать медіа-центру безумовні конкурентні переваги.
Стратегія Концерну АВЭК в медіа-сфері спрямована на створення медіа-холдингу, що об'єднує друковані, електронні і сервісні продукти і розраховані на різні цільові аудиторії.